måndag 7 april 2008

7/4-08

Äntligen fick man sova lite, fast jag tycker nog att dom är borta lite väl länge på dagarna. Idag var det äckligt väder ute, fast jag börjar väja mig vid det där våta nu och så går det lite bättre när det våta är vitt då är till och med ganska kul.

Har alldeles nyss kommit hem från hundträningen tror det gick bra, på slutet blev det bäst, för då hade något tappat ut en massa godis på marken så då fick jag. Världens bästa godis letare äntligen något att göra, det är faktiskt inte så lätta att leta reda på all mat som blivit bort slarvad. Fast matte tycker jag ska lyssna på henne i stället för att leta godis...

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, matte tyckte det var för dåligt väder på eftermiddagen för att vara ute någon längre stund. Så jag satsade på att snygga till tänderna med hjälp av lite ben under eftermiddagen. Fast jag måste erkänna att nu är jag ganska trött, den där hundträningen tar verkligen kol på en.

Inga kommentarer: