onsdag 28 maj 2008

Idag fick jag följa med matte till jobbet, jag blev så glad när jag fick reda på att JAG skulle få åka med!

Min matte måste vara världens lataste på jobbet, hon satt bara i solen och mös hela dagen, förstår inte vad hon egentligen gör på jobbet. Men det var ett bra jobb hon hade, jag fick vara ute hela dagen. Det var en massa trevlig människor som tyckte jag var super söt fast det vet jag ju så klart redan, att jag är snyggast alltså! Men det var lite varmt ute så jag blev ganska trött. Hon som min matte jobbar med hon sitter i en stol på hjul och den var super bra att lägga sig under för där var det skugga.

När det var lunch dags då var jag på hugget, jag lyckades smöra till mig så jag fick både pankaka, skinka och ananas jag höll på att få citronskal också med då sa matte stopp. Ibland är hon bra elak!

Jag tycker helt klart jag borde få vara med matte på jobbet oftare, men hon skyller på att hon i vanliga fall inte är ute och latar sig som idag. Men det tror jag inte på!

Inga kommentarer: