söndag 27 juli 2008






Här händer det grejer hela tiden, igår så åkte vi en stor båt ut till en ö som kallas Norrbyskär, där gick man och gick. Sedan åt vi lite mat, jag passade på att visa matte hur duktig jag är på att sitta å göra ”tass”. Det funkade bra för jag fick smaka lite av mattes macka =), ibland är hon bra lättlurad… När vi hade ätit klar låg vi och vilade en stund. Jag och Xcell i skuggan och matte och husse i solen, de var skönt.


Idag var vi på picknick, det var roligt för jag fick kyckling =) Sedan hände det en mindre rolig sak, jag har nämligen fått en fästing. Både husse och matte försökte få bort den där envisa saken super länge men fästingen gillade mig =) förstår inte varför dom inte bara kunde låta den vara där en stund. Jag vred och vände mig och gjorde allt vad jag kunde, för att dom skulle låta mig och fästningen vara i fred, jag till och med morrade lite :P.

Inga kommentarer: