måndag 11 augusti 2008


(25/7-08)
"Bara en snygg bild på mig!"


Idag var första dagen som matte och husse jobbade efter semestern. Jag sov som en stock hemma, i lugn och ro utan att bli störd.
När matte kom hem tog vi först en lång promenad i regnet tillsammans med Xcell. Måste säga att jag börja vänja mig med regn nu så jag tycker inte det är lika farligt. Men trevligt är det ju INTE!

Sedan fick jag middag å så var det dags för hundträningen, måste säga att matte skötte sig ganska bra trots att det var länge sedan. Fick ju en hel del godis och beröm så hon har ju inte glömt allt vad jag lärt henne i alla fall…
När vi tränat en stund kom Ronja och Wilma dit, då ville jag inte träna mer utan bara vara med dom. Men det fick jag inte för matte, jag blev så arg att jag skällde ut matte. Sedan visade det sig att jag bara fick godis och beröm så länge jag var tyst och lyssnade på vad matte sa.

Inga kommentarer: