torsdag 4 september 2008

Idag har jag varit hos veterinären. Matte ville veta varför jag ibland går på tre i stället för fyra ben. Veterinären började med att kolla på mina knäleder (som naturligtvis var perfekta U.A) de hade jag ju inte ont i. Sedan fick jag gå ut på promenad medan tanten kollade på. Jag gick fram å tillbaka med matte sedan klämde tanten lite på mig, sedan gick jag en gång till och sedan skulle hon klämma en andra gång men då klämde hon på min tass. Så nu äntligen har de fattat att det är klon jag har ont i. Klon ligger lixom och skaver mot marken, när jag går längre sträckor. Så om ungefär en månad ska min tå opereras bort, det ska bli spännande bara jag slipper SPRUTOR så ska det nog gå bra.

Hej Hopp

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad skönt att det inte var patella! - Vickan skvallrade om Enters tå, så jag var tvungen att kika in:O)
Mvh KIn@