torsdag 16 oktober 2008


Idag måste det var fredagen den 13! I alla fall ska jag i fortsättningen akta mig för tisdagen den 16. Det har inte varit någon rolig dag i dag måste jag säga.


Det började redan på morgonen, med att jag inte fick någon mat. Jag blev instängd i sovrummet med matte men jag hörde att Xcell fick äta sin frukost, snacka om orättvist!


Sedan fick jag följa med matte till jobbet, vilket var roligt. Förutom att jag blev jätte arg när jag inte fick följa med in utan stanna i bilen. Sedan kom matte och Sofia ut och hälsade på mig. Jag pussade så mycket på sofia att hennes hörlurar till mobilen åkte ut, haha, tokigt va..






Sedan for jag och matte till veterinären, jag kände på mig redan på vägen in i undersökningsrummet att jag inte vill följa med. Men matte tvingade in mig, sen fick jag en spruta och efter det så minns jag ingenting.


Nu är jag i alla fall hemma och matte tog tack och lov av mig dumstruten när vi kom hem. Jag kunde ju inte gå alls med den där dumstruten kring halsen.






Nu ligger jag med matte i soffa och bölar.

Inga kommentarer: