söndag 9 november 2008

Idag har jag följt med matte på lydnadsutbildnings dag. Så nu vet jag precis hur jag ska hantera henne!


Här ligger jag i klassrummet med alla andra vovvar och ägare så klart och lyssnar på väldigt tråkig information, så tråkig att jag mellan varven somnade. Men matte var vaken och lyssnade och det är ju det viktigaste!


Sedan skulle vi lära våra mattar att gå på konstiga underlag, så här visar jag matte hur man går på typ buckligt underlag.



Här lär jag matte stå fint och hålla i mig medan jag gungar lite gran.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Enter! Ja våra mattar var så duktiga. Fast min matte var ganska så knäpp som bade bundit fast mej vid ett bord, jag som ville fram till lektanten och leka! Man såg ju på långa vägar att det var det som egentligen var tanken. Som tur var så släppte matte mej sen, men det var ju i slutet av dan! Så himla trög alltså!

Anonym sa...

Ja, det var så trist att matte jobbade, så vi missade den dagen - det hade varit nyttigt för matte att gå den - man kan ju alltid lära dem något:)