tisdag 11 november 2008

Idag har jag varit hemma med husse, sedan for jag, husse och Xcell och mötte upp matte hos veterinären. Matte ville så gärna att jag skulle vara me när hon skulle dit så husse fick ställa upp och skjutsa mig.


Här sitter jag och matte å väntar på tant veterinär


Hos veterinären gick allt bara bra. Jag fick en lapp med mig hem som man sedan tar med sig till apoteket och byter emot tabletter. Ungefär på samma sett som jag och matte byter telefon mot godis.


När vi varit klart hos veterinären fick jag följa med matte till jobbet och träffa Sofia de va skoj de! Vi stod ute och väntade på Sofias taxi.



Här står vi alla och väntar på taxin



-"Kolla matte där kommer den! , nehe den var tydligen för liten"


-"Oj hjälp, nää svart taxi vågar vi inte åka, de har matte lärt mig"


-"Nu äntligen kom taxin, jag hoppar in först!

"Va?, nähä, var det bara Sofia som skulle få åka?, jaha då får jag väl åka hem i mattes bil då."

Inga kommentarer: