torsdag 20 november 2008

Oj oj här har det hänt grejer vill jag lova. Jag har varit så trött på kvällarna att jag inte orkat skriva något här.

I tisdags och onsdags har jag varit hos min egen extra matte, Marlene, det är så kul där. Hon har en super rolig trasa som hon lägger godis i som jag får försöka få loss.

Idag så fick jag följa med Johanna (Ronja och Wilmas matte) till hennes skola. Det var sjyst där me, alla var så snälla mot mig. De ända som var lite tråkigt var att Ronja och Wilma inte fick vara med i klassrummet de fick sitta någon annan stans. Jag hade mer än gärna kunnat sitta med Wilma i stället, för hon löper =).

Sen på kvällen for vi och hämtade Xcell som hade fått vara hos husses föräldrar hela dagen. Där fick jag kött och glögg (tyvärr fick jag inte dricka något ur flaskan =(



(Blåbärsglögg, tydligen mycket eftertraktat, vad vet jag?)


När vi kom hem var jag så trött att jag la mig i buren för där får man helt säkert vara i fred i alla fall!

Zzzzzzz

Inga kommentarer: