fredag 12 december 2008

Matte är hemma och sjuk idag och igår för den delen, hon är sååååå tråkig. Vi har kollat på smällar filmen, den är tråkigt vill jag lova jag och Xcell låg och sova hela tiden. Matte vill gärna kolla på smällarfilmen så att hon inte ska bli så rädd på nyårsafton när det smäller på rikigt, så jag låter henne hållas.


Efter smällarfilmen skulle matte kolla på Sunes jul, men då hade jag fått nog av tristes. Jag smög mig ut i hallen, drog ner matte och husses vantar och mössor som dom hade haft på sig när vi var ute och lekte (jag har faktiskt fått ha lite skoj idag me...). När matte ändå inte kom och kollade vad jag höll på med tog jag med mig en mössa och visade henne. Då äntligen fattade hon, så nu ska vi leke =)

"matte kom och lek med mig!"

"kolla va fint de blev allt på golvet"

Inga kommentarer: