fredag 5 december 2008

Stockholm

Idag har jag åkt till Stockholm med matte och husse. Jag uppförde mig superbra i bilen, så bra att jag till och med fick åka fram i mattes knä en bit :).


När vi äntligen kom fram så var jag så hungrig att jag trodde jag skulle svälta ihjäl, jag skulle mer än gärna äta all maten som fanns på spisen. Men den var ju naturligtvis inte till mig =(.






Sen hittade jag ett övergivet gossedjur som jag bara var tvungen att leka lite med, så att han inte skulle behöva vara så ensam.



Ankan "Kalle"


Här i stockholm springer det som vanligt en massa folk, så de gäller att hålla lite extra koll på matte så hon inte smiter. Fast om det finns käk någonstans så får faktiskt matte klara sig själv en stund. Måste erkänna att det är ganska jobbigt att hålla koll hela tiden






Hoppas de blir studentfirande eller något annat partaj här, det var ju så roligt sist, det kanske är mig de ska fira?

Inga kommentarer: