tisdag 10 mars 2009

Husse åkte till Stockholm i går och Xcell får också iväg någonstans. Så nu är det bara jag och Matte hemma.
Igår kväll skulle matte jobba en stund, hon skulle följa med Sofia på hennes hundkurs, så då fick ju jag självklart följa med. Vem är kan vara bättre att ta med sig på hundkurs om inte jag! De var super kul, först tog jag och matte en promenad sedan var vi med Sofia på kursen å sedan tog vi en promenad till. Tro mig jag var helt slut när vi kom hem.
Man skulle ju kunna tror att jag skulle få lite sovmorgon efter gårdagens jobb, men icke. Tidigt tidigt skulle matte upp...


"Neeeej, Bara 5 minuter till..."

"Ja, ja, jag kommer"

När matte äntligen åkte till jobbet och jag tänkte passa på å sova en stund till. Då kom Marlene, jag fick åka med henne hem och jag tror vi somnade direkt båda två... =)

Inga kommentarer: