lördag 16 maj 2009

Idag har jag varit på utställning, i Piteå. Jag var först ut bland japparna, jag var ensam i unghundsklassen.




Sedan var det Jappe damernas tur, dom var hela 5 stycken.


Jag träffade min halsvyster på utställningen (vi har samma mamma). Men hon var en riktig bitch, hon bara morrade åt mig. Men hon luktade smaskens, hon löpte, man får tydligen inte para sig med sina halvsyskon. Jag får väl hålla mig till sussie (undra om hon kommer å hälsa på mig snart...?)

"Lilly, min halvsyrra"

"Lilly"
De här är Helax, han och hans matte fick åka med oss till Piteå, han fick ett HP precis som jag.



Efter som jag var så dukigt, fick jag innan vi åkte hem välja ut ett gossedjur, jag valde den på bilden nedan. jag tror matte köpte något mer för jag blev tvingar att prova utställnings koppel innan jag fick mitt gossedjur (jag vet inte men kanske får jag något sådant när jag fyller år)

Inga kommentarer: