onsdag 24 juni 2009

Idag har de varit super duper varmt typ 25C, husse var hemma idag så jag och Xcell fick ligga ute och lata oss på gräsmattan. När matte kom hem tog vi bilen till Nydalasjön där träffade vi mina tjejer (Ronja och Wilma). Där hade matte (hon är lite konstig jag vet) tappat bort massor av mina leksaker, pip-kong, pip-frisbee, vante och två olika bollar (okay vanten är mattes, varför hon hade den med sig när det är sommar kan man ju undra...). Det är ju bara ren tur att hon har mig, hur skulle hon annars klara sig?! När vi vovvar hittat igen alla saker några gånger om, gick vi och badade. Idag blev jag mutat med blodpudding för att kliva i. Husse har lovat att följa med någongång för att filma och fotografera när jag badar, så att ni alla kan se va duktig jag är.


Efter detta åkte vi hem och jag fick min middag =). Sen var det dags för nästa utflykt, då skulle vi åka inlines. Vi åkte i ca 40 min, nu är jag helt slut och vill bara sova.

"Jag och mina syskon 2 veckor gamla,
bilden är alltså tagen för 2 år sedan"


Igår var vi och tränade agility, de gick bra tycker jag men gungbrädan är lite läskig måste jag erkänna, den rör sig ju!


Som ni kan läsa har jag fullt upp med allt vad matte hittar på, jag som trodde man skulle vila på sommaren....

Inga kommentarer: