söndag 21 juni 2009

Phu vilken dag, fast mest skoj. Vi tog det ioförsig ganska lugnt på förmiddagen, den enda som hände var att om jag bet i sökrullen så fick jag en godis (super enkelt) jag har någon misstanke om att den ska användas till något annat sedan, det visar sig väl.

På eftermiddagen gick jag och matte ut i skogen, där hände de grejer. Först gjorde vi lilla rutan (man ska hitta en kotte/pinne som matte lagt ner i en ruta som hon trampat upp, de gäller att använda nosen). Sedan tränade vi lite lydnad å så gjorde vi stora sökrutan där gäller de att hitta busen som matte gömmer.
Efter vi lekt klart gick vi en lång bit och där var Ronja och Wilma =). Mina tjejer var badsugna så vi gick ner till vattnet, vet vi vad! För första gången i mitt liv har jag badat frivillit (jag brukar ju drutta i annars av misstag), frivillit med muta vill säga (matte mutade mig med kyckling) jag gick så långt ut att jag fick lov att simma tillbaka. Jag tror jag håller på att övervinna min vatten rädsla (ialla fall med rätt mutor)

När damerna badat klart gjorde vi stora sökrutan igen, fast nu gjorde matte de svårare för mig och gömde två saker men de fixar ju min supernos utan problem.

Jag hade ju lovat att visa upp bilder på min bädd ifrån de jag var valp. Här är några av dom jag hittade. Men min bädd var mycke större, kolla så liten jag ser ut, för det är ju inte jag som växt.

"Jag 8 veckor gammal,
ligger och snusar på min fina filt som lutar mamma"

"jag 9 veckor, visst har jag snygg svans"

"9 veckor här me"

Inga kommentarer: