tisdag 14 juli 2009

Måndag

Idag var de dags att åka hem till Umeå igen, vi stannade Alunda för att hälsa på min uppfödare. Inte nog med att jag fick träffa henne, jag fick träffa min halvsyrra också "Lova" vi har samma mamma (Hedda). Lova hade fått valpar, dom var rikigt läskiga. I början så fick jag vara i mattes knä sedan när jag hade fått spana lite på dom i från ovan vågade jag mig ner för att nosa lite på dom.

Matte blev kär i alla valparna, tack och lov tog vi inte med oss någon sådan konstig valp hem.










Jag har också någonting tråkigt att berätta, fick mail från Sussie (min jappe tjej) hon sa att de tyvärr inte blev några valpar. Men hon är mer än välkommen hit igen så kan vi göra valpar, bara jag slipper ha något med dom att göra när dom kommer så är jag nöjd (de räcker me dagens valpträff, fast de blev rätt okay mot slutet)

Inga kommentarer: