söndag 23 augusti 2009

Imorse vaknade jag och matte super tidigt, det är ju söndag och alltså personsöksdags. Jag försökte hela morgonen få matte att skynda sig, så vi inte skulle vissa söket, med få henne att skynda sig menar jag gnälla och gå efter henne varje steg hon tar. Om ni undrar så är personsök de bästa jag vet tror jag (förutom mat och matte så klart!).

(Tack Edith och Mille för bilderna från dagens personsök)


"matte och Mille"

Efter söket (då ska jag ärligt erkänna att jag är ganska trött i huvudet) åkte vi och hälsa på Nikki och Nella. Några timmar senare då jag rent logisk var ännu tröttare åkte jag och matte vidare ut till stugan. Där väntade husse och Xcell va (konstigt va!). Så efter att ha spanat in varenda cm av stugan och gräsmattan ligger jag nu nästan däckad, ska bara skriva klart här sedan är de natti natti.






"Nella och Nikki"


"humm nä inge löp här inte"


Nella och Nikki ...i morgon när jag är lite piggare ska jag skicka bilder på er som matte tog, hoppas vi får leka snart igen.

Inga kommentarer: