torsdag 27 augusti 2009

lurad fast ändå inte...

Idag på kvällen sa matte att vi skulle åka och "leka agility" jag följde glatt med matte till bilen. Men i stället för att åka ut till Hissjö och träna som vi brukar, åkte matte E4. Jag blev naturligt vis super arg, E4 leder ju antingen till sthlm eller till mattes faster, så jag protesterade lite i bilen. Men mitt i allt svängde hon av, in på en grusväg, så då tänkte jag att nu kanske jag i alla fall får kissa lite, men icke! Vi körde jättelänge, i alla fall 10 min, sedan stannade vi och där, där låg en agility plan. Jag var så lycklig!

Matte har bokat in sig på en kurs, ja hon behöver verkligen de. Matte gör ju inget annat än att springa ivägen för mig och när hon gör fel, innebär det att JAG blir straffad, jag bli alltså utan godis =(. Så nu hoppas jag att hon lär sig något ;).

Inga kommentarer: