onsdag 23 september 2009

Brudar hela dagen!

Jag har ju inte skrivit på några dagar så tänkte bara berätta lite kort vad som hänt.

Måndag:
Var de hundträning Xcell fick följa med han och jag turades om att sitta med Ronja/Wilma och deras husse. Vi skötte oss super bra :). Ronja, Wilma och Johanna följde sedan med oss hem. När vi kom hem hade jag super ont i tassen :(.

Tisdag:
Matte åkte på agilityskoj tävlingen utan mig (hon ansåg att jag ändå inte skulle springa någon agility bana). Matte ringde även veterinären så jag har fått en tid nästa vecka på tisdag, nu vill de veta va de e för fel på mig.

Idag, Onsdag:
Xcell lämnades igår bort någon stans, å jag fick åka med matte nästa ända till jobbet, vi stannade hos Johanna och brudarna så jag har fått vara med dom hela dagen =). Fast dom var lite tråkiga på morgonen så jag var i deras säng för att försöka få liv i dom, jag lyckades till sista ;). Medan jag var hos brudarna gick jag bra men nu när jag kommit hem har jag fått ont igen, dumma dumma tass!

"jag och Wilmis leker våran lek"

"Ronja tycker vi är fjantiga"

Inga kommentarer: