lördag 5 september 2009

Hastigt idag blev de bestämt att vi skulle åka ut till stugan. Vi han bara komma fram till stugan hälsa snabbt på husses föräldrar som var där, för att sen ta en tur med fyrhjulingen. Vi åkte upp till en mast och spanade på utsikten, sedan åkte vi en sväng runt innan vi åkte tillbaka till stugan. Jag skulle helst av allt vilja sitta fram i husses knä och köra i stället för att sitta inklämd mellan husse och matte där jag nästan inte ser något alls.



När vi kom tillbaka ifrån turen grävde vi i det som ska bli ett trädgårdsland, jag hjälpte naturligtvis till! Matte sa att jag var precis som en gris, som bökar runt i gyttjan. Enligt mig så bökade jag inte jag gjorde ju precis som de andra gjorde fast jag fick ingen spade att gräva me så jag fick gräva me tassarna i stället.

"jaha de e så man ska göra"

"gräv, gräv, gräv"

"är jag inte sötast?!"

Inga kommentarer: