söndag 29 november 2009

1:a advent

Det viktigaste som hände idag var att jag fick åter se min gamla leksak, den här pipande jultomten =). Jag fick den i julklapp förra året men när matte stökade bort alla andra julsaker åkte min tomte också ner i jullådan =(. Men här är han igen lika fin och pipig som jag mins han.



Vi har också satt upp belysning ute, blev de inte vackert...


Matte har varit på stan idag och köpt en ny duk (den röda på bilden), å så har vi tänt ett av ljusen i adväntsljusstaken å så bytt till röda julservetter (allt detta är löjligt, jag vet!)

Jag har fått en gran ovanför min bädd.


Men det viktigaste av allt, de får man vänta med tills på julafton... Det viktigaste med hela julen är så klart julklapparna jag fick inte en endaste liten julklapp idag. Jag tycker man borde ha adventsklappar också ;)

Inga kommentarer: