söndag 22 november 2009

Barn och Bad

Dagen började med att matte kammade mig och xcell, hon tyckte att jag var gul under magen och skulle behöva ett bad (de höll jag inte med om!), hon är förresten mycket gulare än vad jag är så om det var någon som behöver badas är de matte.




"Så här såg golvet ut efter att Xcell blivit kammad"


Sedan kom ett barn på besök. Barn är lite konstiga tycker jag, de gör så konstiga saker och rör sig lite konstigt de gäller att ha lite extra koll på dom.


"Oj hjälp en jättespindel"



"De smakar plast, inte så god som riktiga spindlar"

Först åt dom vofflor, de var då jag upptäckte det bästa med att ha ett barn på besök, barn tappar nämligen saker =). Efter våfflorna åts de bullar då tog jag chansen att flirta lite extra och vet ni va? de funkade ;)



"Kolla in mig"


"Tack så mycke!"


"har du mera bullar?


Så snart besöket åkt hem, förvandlades matte till den elaka tant hon egentligen är. Både jag och Xcell hamnade i duchen.


"Den lila flaskan är till mig, den blåa Xcells.

Den blåa är egentligen min med det var utav den jag fick hela pälsen full i tovor, så med risk för att Xcell blir blekt så får han ta den =)


"Xcell har badat färdigt och nu vill han ut"

"Jag lovar det är jag, nej det är inte pudel"

"Efter bad måste man troka sig, vart bättre än sängen?!"
(matte höll inte med)

Så här såg badrummet ut när vi badat klart, hihi jag något måste man ju får vara glad över =).




Inga kommentarer: