lördag 30 januari 2010

Besök

Ronja och Wilma kom på besök idag, våra mattar satt mest och babblade sedan kom de på att de skulle leka med oss :). Matte håller på att lära mig något som kallas "preparat sök", Johanna och matte hjälpets åt lite för att kolla att allt gick rätt till. När de tränat mig en stund skulle tydligen de andra hundarna också få göra något, orättvist! Alla ska leka med mig hela tiden. (Tyvärr finns inga bilder ifrån träningen, de kommer en annan gång när jag lärt mig lite mera)





"Wilma: vart är käket?


"Wilma: här kanske?"



"Wilma: där uppe finns godiset"



"Ronja: blir de någe käk här eller?"



"Ronja: hallå jag svälter"



"Xcell: kan man aldrig få vara i fred!"



"Xcell: vad sysslar ni med"


"titta en bild på oss alla fyra"

1 kommentar:

Hannis sa...

Oh vilken vacker flock. Kan jag få låna hem den :)