fredag 26 februari 2010

Ben låda!

Har varit hemma hos Ronja och Wilma idag, matte följde också med. Hemma hos brudarna hittade jag en benlåda.



"Kolla in alla goda ben"



"tjurmuskel = tjursnopp, fniss"



"Ronja ska öppna skåpet"



"Wow"



"Mums"







"snart har jag testat alla benen"

Mitt i allt knackade de på dörren, jag hörde de knappt för jag var så upptagen av alla benen. Benen åkte bort och in kom RANI. Oj oj oj Rani är du mera min nya flickvän (jag behåller de andra också så klart).





"Ranis bak luktar mumma"





"Alla vi fyra är med på bilden"



"Puss"



"kram"

Jag och Rani pussades inte hela tiden, mest sprang vi runt och lekte. När Rani leker nafsar hon mig, tyvärr fick inte matte någon bra bild på det. Men Johanna (brudarnas matte) fick förhoppningsvis in en bra bild på oss, så de kanske kommer senare.

Inga kommentarer: