onsdag 31 mars 2010

En heldag till

Idag på förmiddagen tog jag in en isklump till köket, matte har sagt att snön smälter snabbare om det är varmt. De konstiga var att matte inte blev helt överlycklig av min ide, isklumpen hamnade i slasken.



"Smält då"

Sedan har vi varit ute i typ tre timmar, vi gick en bit sen stannade vi vid en lekpark och matte och hennes kompis fikade. Det var ett barn med så jag fick massor med kaka jag med =).





När vi kom in var jag super smutsig så matte ville inte ha in mig, så i stället för att gå in fick jag ett märgben ute. Jag blöter och smutsar gärna ner mig fler gånger, bara jag får ett märgben efter.



"Mmmm... märgben"





"Va?"

1 kommentar:

Johanna sa...

Ha ha! Tog han in en snöklimp :P
Vad söta de är när de ligger bredvid varandra och tuggar ben. Sötgubbar!