lördag 27 mars 2010

Heldag med Nikki

Matte och husse var lite arga i natt, jag och Nikki hade super kul och tyckte vi var jätteduktiga med att vakta huset (i från olika ljud). Människorna i huset däremot tycktes inte uppskatta vårat vaktande under natten, ska jag vara ärlig så såg Xcell lite sur ur han med.

Idag till lunch blev det den nya aktiverings bollen och för att Nikki inte skulle bli avundsjuk fick hon låna bollen som jag fick i julklapp. Nikki är inte lika duktig aktiverings leksaks lösare som jag, men till sist fick hon ut nästan allt godis.









Efter lunchen gick jag, Nikki och matte ut på promenad. Vi mötte RONJA och Wilma och Johanna, Ronja löpte. Tyvärr gick de inte så bra dels för att matte höll mig kopplad hela tiden och när jag väl kom nära Ronja blev hon arg på mig. Så tyvärr blev de inga japanska jämthunds valpar denna gång heller.

Inga kommentarer: