lördag 5 juni 2010

Mina kompisar

Idag har jag lekt med Ronja, Wilma och Aska. För er som inte hänger med så är Aska och Smulan samma hund. Men nu när det är bestämt att Aska ska få bo hos Johanna fick hon byta namn. I alla fall gick vi ner på en äng och käkade gräs. Eller tjejerna började och jag hakade på =).



"Ronja och Aska"



"Wilmis mitt i höggräset"



"alla brudar leker kossor"



"så då måste jag ju också vara med"

Jag badade ju igår och efter bad måste jag kammas, annars blir det bara massa tovor av pälsen.




Sedan gick vi hem till mig och fortsatte leken. Eller jag Wimlis och Aska fortsatte med leken, Ronja var trött och låg å sov med Johanna och Annika.





"Wimlis luktar smaskens"



"Va?, sa ni något?"



"Det är faktiskt MIN leksak"



"Släpp då!"


Inga kommentarer: