söndag 13 juni 2010

Nationell hundutställning i Vännäs

Så där ja, då har jag varit i Vännäs på utställning, hälsat på tjejer, ätit hamburgare och glass. Nu är jag helt slut.


"Jag och matte värmer upp"


"En jappetjej kom fram och pussades med mig"


"Trehörnets Bolt Of Scorpio"


"Bianca"


"Matte ska vi verkligen göra "giv me five" nu?"


"Jag tänkte väl det"


"37,5 cm hög japp ståtlig är jag"


"Måste du ta så stora steg matte?"


"Jag och Bolt"


"Höre du grabben!, man står på fyra tassar när man är på utställning!"


"Så där ja, klart bättre"

"Så här blev den danske domarens utlåtande"


Innan vi åkte i från utställningen åt vi hamburgare och glass, sen åkte vi till en av husses arbetskamrater och lekte med deras hund Panda som var en toy/dvärg pudel. Hon var bara ett år och super fjantig men snäll.









1 kommentar:

Johanna sa...

Grattis Pent för priset, den rosa blomman hihi! Puss