måndag 7 juni 2010

Snart är det fredag!

På fredag fyller jag 3 år, jag tänkte att det är bäst jag skriver en önskelista så jag inte får någon tråkig sak. Jag hade tänkt att ha kalas men det blir för stressigt nu säger matte. Efter midsommar var de okay, så jag tänkte bjuda alla mina tjejer på levertårta. Matte säger också att jag nog ska muta människorna med morotskaka annars vill de nog inte komma. Så hur många brudar (snälla hanar får också komma, men jag känner mest brudar) vill komma på 3 års kalas hos mig efter midsommar?

De här tre sakerna önskar jag mig! (alla grejer kommer i från www.doggie.se)


Halsband DoggiDog Black Angel

Pris: 995 kr



Den innovativa nya Metro Duo är Wetnoz svar på traditionella dubbla skål ställningar.
Rostfritt stål i hög kvalitet, hållbar plast, Duo-systemet har en unik löstagbar dubbel skål, så att du kan fylla vatten och matskålar samtidigt.

Pris: 1695 kr





Elegant och stilfull möbel i Louis XV stil tillverkad av ek & rottning. Kommer med matchande skön kudde som är behandlad med Teflon® vilket gör den smuts och vattenavisande.

Pris: 4895 kr


Jag kan också tänka mig godis och ben, i värsta fall. Men inte av matte av henne vill jag minst ha bädden.

Inga kommentarer: