fredag 30 juli 2010

Min lista

Tre människor du är fullkomligt förälskad i:
Matte
Matte
Husse?

Tre människotyper du tycker mindre bra om:
Män som böjer sig över mig
Män som har konstig röst
Barn som vill klappa mig och inte låter mig hälsa först

Tre viktigaste kommandona att lära sin ägare enligt dig:
Mat
Ska vi gå ut?
Vill du följa med? (vilket egentligen är en otroligt dum fråga, det är väl klart att jag vill me!)

Tre saker du tycker är bra med att ha en människa:
De ger än mat!
Oftast vill de leka
När man får gå ut

Tre saker du tycker är mindre bra med att ha en människa:
När de tycker man ska bada
När jag blir lämnad ensam
När jag inte får vara i soffan bara för att jag är lite smutsig

Tre aktiviteter som intresserar dig:
Leta korven
Leta köttbullar
Leka med löptikar...

Tre hundgrejer du gillar:
Soffan/sängen
Alla mina aktiverings leksaker
Datorn (så jag kan blogga)

Tre hundgrejer du ogillar:
Koppel (helt onödigt)
Buren i bilen (roligare att hoppa mellan sätena)
Handduken (ja den som terroriserar mig ibland efter promenader)

Inga kommentarer: