söndag 17 oktober 2010

Utställning i Vindeln

Jag hade som vanligt rätt, i fredags efter idol åkte vill till busstationen och hämtade mattes mamma.

Igår åkte jag, matte och mattes mamma till Vindeln för att vara med på en inofficiell utställning.



"Ja, jag ska stå kvar"


"Matte håller du kollen?"


"ursäkta mig domaren men de där är MINA öron!"


"Så där får du inte göra"


"Hit med godiset de är jag värd efter den där behandlingen"



"Här blev jag bäst i ras och fick ett HP"


"Här är Spirre, han var på samma utställning som jag"


"Grupp finalen"

"Den svarta hunden till vänster kom 4:a, jag kom 3:a"


"Den röda hunden efter mig kom 1:a och Spirre som står sist kom 2:a"


"äntligen hemma igen med ALLA mina fina rosetter"


Idag ska jag först vila en stund, för i eftermiddag ska jag åka och hälsa på Ellja och Molly.

3 kommentarer:

Wilda sa...

Grattis

Anonym sa...

Grattis snygging :)

Kramar från Ratugänget

Johanna sa...

Å Grattis, så fin han var pent :)