torsdag 11 november 2010

Matte?

Igår, onsdag, var jag hos Hanna medan matte jobbade. Alvie var hemma hos dom, hon bor bara hos Hanna ibland. Alvie är super söt, dessutom ska hon snart börja löpa så hon var ännu sötare än vanligt =)

Idag har jag varit hos husses föräldrar och lekt. Matte trodde jag skulle vara trött efter att ha lekt med Alvie hela gårdagen, men inte de. Jag var lika pigg som vanligt =).

Matte har lämnat mig =(. I alla fall för helgen, hon har åkt till en kompis och lämnat mig och husse alldeles ensamma. Jag och husse hade ju två "grabbdagar" förra veckan så jag tyckte de kunde vara dags för lite matte - Enter dagar. Fast allra bäst är det när jag har båda två hos mig!

2 kommentarer:

Boubou sa...

Va, har ni snö? Det har jag knappt sett...

Enter sa...

Jo fast inte så mycket bara någon dm.