torsdag 13 januari 2011

Grannar

Idag har jag, matte och husse, varit och hälsat på våra grannar. Jag ska få vara där ibland på dagarna när husse och matte jobbar, så att jag inte ska behöva vara ensam så länge. De verkar vara supersnälla, jag fick grisöra och annat smarrigt godis där. De har tre egna hundar, bichon frise, den äldsta var piggast och ville leka med mig. Hon är snart 17 år!, de andra två är 13 och 14 år och inte alls lika leksugna, ville mest bara ligga och lata sig.

Det ska i alla fall bli kul att hälsa på mina nya tjejer (tanter?) ibland på dagarna.



Matte hade inge batteri i sin telefon så därför, blev det en tecknad bild från Google i stället för riktiga bilder.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Shit 17 år! Hoppas mina blir så gamla, å pigga också.

Anonym sa...

Vad mysigt för dig och den gamle tanten :) Härligt för henne med ett yrväder som du som kommer och livar upp stämningen. Då dom andra verkar lite slöa.

Kram
Hanna