torsdag 17 februari 2011

Heldag

Idag har jag varit med husses föräldrar (mest med husses pappa). Vi har lekt, han tappade bland annat bort sig själv så jag fick leta reda på han, precis som matte och husse brukar göra ibland (jag är ju lite av en "hitta människo" expert). Jag har också fått massa kyckling och köttbullar. När jag kom hem trodde matte att jag skulle vilja äta hennes gamla torra matkulor, pytsan heller, jag ville ju ha mera köttbullar (okay jag åt maten till sist när jag insåg att jag inte skulle få något bättre).

I morgon kommer husse hem med flyget, säger matte i alla fall. Men jag vet att flygplan inte alltid går i tid. En gång när matte skulle flyga hem, till mig, kom hon en hel dag för sent. Så jag väntar tills jag ser husse innan jag tror på det hela.

Inga kommentarer: