söndag 3 april 2011

Semester

Igår åkte vi till Molly och Ellja där var det minst 100 barn, tydligen fyllde någon år. Som tur var kunde jag vara ute lite med tjejerna medan barnen härjade omkring. Fast man får inte vara borta för länge för barn äter mycket och tappar ungefär lika mycket mat =), jag gillar barn som tappar mat.


"Hej Ellja"


"Kom igen, tappa lite då"


"Lugnast är det ute bland fåren"


"Ellja och kaninen var helt slut"

Nu har de flesta av barnen, husse och MATTE åkt hem. Stackars matte hur ska hon klara sig utan mig.
Inte lär de blir så mycket till bloggande här heller för matte tog med sig datorn :(

2 kommentarer:

Wilda sa...

Du kommer nog att få jätteroligt och jag vet att det får din matte också, trots att du inte är med.

Anonym sa...

Oh vad mycket fina söta djur :) Får jag följa med dig någon gång ut dit? :)

//Hanna