måndag 30 maj 2011

Freestyle

I stället för vanlig allmänlydnad var de freestyle, de betyder dans med människa. Vi har aldrig dansat förut med de visade sig att man sätter ihop vanliga trix så som snurra, hoppa, backa, slalom mellan benen och sedan har man musik då blir de freestyle. Flera av trixen hade jag och matte redan övat på så de gick ganska bra.

Vi stannade inte hela tiden, vet om om de beror på att hon fortfarande är sjuk eller om de var mig hon blev sur på.


"Först visade dom hur ett färdigt nummer kunde se ut"


"Tanya var också på träningen idag, hon visade hur människor dansar utan hund, mycket snyggt det med!"


"Här är Aragorn, Tanya och Hannas nya hund"


"Aragorn och jag,
han är ju kille så vi får se om han sköter sig så vi kan vara kompisar"


"Jag hittade en tjej som luktade mumma"

"Här visar de något på en sten, sedan åkte vi hem"

2 kommentarer:

Annki o Wilda sa...

Tack för grattishälsningen, jag svarade på bloggen.
Utmaningen denna vecka är om jag har fattat norskan rätt?
Att låta hunden göra en hel massa saker med en banankartong, hunden skall komma på saker själv och man skall bara klicka för varje ny idé. Fattar du det så också?

Annki sa...

Jag vet ej om du måste logga in dej eller inte men rubrikerna är annars: Trening og adferd sen Konkurranser og utfordringar.

Själv trodde jag det hade med mat att göra, hi hi min norska är inte bra.