tisdag 17 maj 2011

I20 promenad

Igår gick vi ju vid "Snötippen" och idag tog vi en promenad i I20-skogen, de var länge sedan jag gick där så de var roligt. Igår var det ju två joggare som skrämde matte, idag var det en cyklist. Igår träffade vi ju en "kotte" idag såg vi två harar, det är första gången i mitt liv som jag ser en hare som jag inte jagar dem. Att inte jaga harar uppskattade matte, jag fick super mycket beröm och en massa godis, jag ska nog fortsätta med att inte jaga harar.



"Cyklisten som skrämde matte"


"Gott med lite vatten"


"Lite träning på utmaningen han vi också med"

Någon har mitt i skogen, tagit bort all skog och grävt ett stort typ dike. Jag förstår inte riktigt vad det ska vara bra för, matte säger att de ska bli en väg. Men varför skulle bilarna vilja köra mitt i skogen i ett dike... de kanske visar sig i framtiden.





"Årets första märgben fick jag när vi kom hem"


"Jag tränar på utmaningen"

Nu ska jag mysa med husse (som kom hem sent i går kväll) och matte, de gäller att passa på medan båda är hemma.

Inga kommentarer: