tisdag 31 maj 2011

Jag och Aragorn


Matte är fortfarande hemma, men i morgon ska hon jobba, säger hon jag vet inte ja... I alla fall tog vi en promenad med Hanna, Tanya och Aragorn, han är faktiskt riktigt sjyst för att vara valp och hane. Jag behövade bara be han uppföra sig en gång och så gjorde han de, så de finns faktiskt sjysta valpar/hanar också.

Tanya hade med sig en docka (en leksaks mänisk0-valp), så jag tänka visa Nikki, Nella och deras matte Hanna som snart ska få en sådan, jag tänkte bara visa hur man ska bära dem. Så Hanna om du behöver mänisko-valp vakt så kan jag ställa upp!


"Ge mig den då!"


"Världens bästa människ0- valp bärare, de e jag de"


"VI hittade en sandhög som jag, Tanya och Aragorn lekte i"


"Jag och Aragorn"

2 kommentarer:

Annki o Wilda sa...

Vilken söt kompis du har fått!

Till matte:
Har du anmält och loggat in dig?
Gör det i så fall eftersom hon skrev till dig så får du säkert vara med även om Enter saknar prickar, du kan väl i värsta fall ta lite skokräm, kaffepulver eller något och sätta dit några prickar;)
Min mailadress är pargas@telia.com
kanske är en lättare väg att prata med varandra:)

Anonym sa...

Tihiii...:)


//Hanna