tisdag 13 september 2011

Husses jobb

Så här kan det se ut när jag (och matte) hängde med husse en sväng tills hans jobb. Självklart sitter jag i kaptensstolen!

Först måste man fotografera (eller filma) mot en grön vägg. Så jag fick stå på ett bort med massa lampor som lös på bara mig.

När man fått någon bra blid (alla blev ju bra på mig så klart) är det bara sätta sig i kaptensstolen och börja chefa.




Gäsp, blir man trött på att vara kapten kan man alltid lämna över till husse och matte en stund. Medan dom fortsatte med redigerande tog jag en tupplur.


Vips var det klart, jag gillar den första bilden bäst. Synd bara att det inte var riktigt korv.



3 kommentarer:

Wilda sa...

Jättekul jobb din husse har!

Anonym sa...

Hihii :) Så sköna bilder! Vilken tur ni har som har tillgång te husses jobb. Men vad gör han i Malmö?

Kramis Hannis med flock

Psst: idag kommer din tjej Nella hem :)

Enter sa...

Huvudkontoret är i Malmö, så det är där alla möte och sådant är. Därför måste han åka dit =)