måndag 10 oktober 2011

"Skit bakom spakarna"

I natt har vi haft gäster Jens sov hos oss, sedan tog han med sig husse och åkte till Malmö. Dom åkte jätte tidigt i morse, så tidigt så jag inte ville gå ut. Men det måste jag för annars får jag inget frukost, sedan rusade jag in till matte för att sova en stund till.

På lunchen kom husses mamma och hämtade mig, jag fick följa med till mormor och hälsa på (och få smaskens men de säger jag inte till matte). Jag tog en massa bilder och skickade till matte, men eftersom att matte ingen kan får in bilderna på datorn så blir det inga bilder. Matte skyller på telefonen men jag säger som husse brukar "skit bakom spakarna". Så bilder kommer först när husse kommer hem eller kan hjälpa matte via telefon.

Nu på kvällen har jag och matte som vanligt varit på hundträningen. Imorgon har matte lovat att jag ska få vara med husses mamma igen. Hoppas vi åker och hälsar på mormor igen, så jag får ännu mera smaskens =).

1 kommentar:

Dessi & Teddie :) sa...

Sv: Han är nog runt 43-45 cm i manken så befarar att en barntunnel är för liten, hade funderat lite på en sån tidigare, men de jag hittade var för små, men tack för tipset iallafall :)