måndag 23 januari 2012

Bästa kvällen på länge

Jag och matte skulle åka på måndagsträningen som vi inte varit till på länge. Bara det är ju jättekul i sig. Men när vi skulle iväg hade bakluckan på bilen fryst fast så jag fick sitta i framsätet bredvid matte, jippi!

På måndagsträningen var det bl.a stations träning varar en station var trix, vilket jag älskar. Men jag förstår inte hur man kan ha en sådan seg matte, hon säger ju aldrig vad jag ska göra. Jag hinner ju göra trixet pluss 2 trix till innan hon säger vad jag ska göra.

Sedan var det apport först fick jag apportera en leksaksgris men det var så rolig att leka med så den tänkte jag minsan inte lämna i från mig. Då tog hon fram en platsburk och det var nog det roligaste jag lekt med i hela mitt liv. Jag rusade fram för att hämta den och vips flög den ut munnen, så fick jag tag på den och började springa mot matte och visps for den ut munnen. Det hela slutade med att matte bara skrattade åt mig och jag hade jättekul.

Jag tror matte insåg att vi tränat lite för lite på sista tiden, så jag hoppas på bättring på den punkten.

Inga kommentarer: