söndag 26 februari 2012

HELdag

Det började med att vi skulle ut och skotta lite, vi träffade grannen och så bestämdes de att vi skulle gå på promenad alla.


Under promenaden bestämde jag, husse och matte att vi skulle hälsa på husses föräldrar och kolla på deras nya trappa. De hade bytt från en jättebra trappa (som var lätt att springa i) till en trätrappa, så nu vågar jag knappt gå i den. Men matte och husse tyckte den var jättefin...


På vägen hem träffade vi mattes faster och farmor, jag blev överlycklig över att se dom så jag hoppade in i bilen och pussade på dem.


Väl hemma vände vi ut igen nästan på en gång, den här gången med bilen för att hämta pizza, mums, för att käka med husses föräldrar.


Nu är vi hemma igen och jag är helt slut, matte hade tänkt träna på att jag ska hoppa upp på husses rygg men de orkar jag inte.

Inga kommentarer: