fredag 3 februari 2012

Kallt!


Jag älskar vintern och tycker inte att lite kyla gör något, men idag är de faktiskt kallt. När jag måste gå ut så springer jag så snabbt jag bara kan (med matte/husse hängandes i andra änden). I vanliga fall stannar jag för att läsa tidningarna (lukta), men inte idag. De enda gångerna jag stannar är för att snabbt lyfta benet och kissa. Jag har hållit mig för att baja hela dagen men till sist måste man ju. I vanliga fall väljer jag noga ut en plats (det kan ta en bra stund innan jag hittar rätt), men inte idag. Idag satte jag mig direkt och fick turas om att hålla uppe en framtass så att jag inte skulle frysa fast. Behövde till och med ta en paus för att väcka baktassarna och gå några steg innan jag fortsatte.

Tycker verkligen synd om alla ni som inte har lika bra päls som jag, fy så ni ska frysa.

1 kommentar:

Lyckopiller sa...

Vi skulle gärna låna lite av din päls!