måndag 9 april 2012

Stugan igen

Till att börja med vill jag gratulera mig själv på namnsdagen, idag har Otto och Ottilia namnsdag och mitt "riktiga" namn är Moalitz Otto O´boy, så grattis mig själv.

Idag har vi varit ute i stugan igen, jag tyckte de var lika kul som igår men matte och husse verkade inte tycka de var lika roligt.


Vi skulle hämta hem 4-hjulingen men den ville inte följa med, så i stället för att köra själv fick matte, husse och husses pappa putta hem dem (eller i alla fall till bilen). Jag var jättearg för att den inte startade, jag vill ju åka!


Till sist blev matte less på mitt gapande så jag fick åka lite i alla fall, men de gick väldigt sakta, jag tycke de borde kunna putta lite snabbare.


På vägen hem med bilen ville 4-hjulingen visst starta, då körde den helt av sig själv efter bilen hela vägen hem.

Inga kommentarer: