fredag 4 maj 2012

Lekkompis

Idag kom Nikki, Eliah och Hanna på besök. Eliah är klart roligast av de tre, han tycker om att kasta saker som jag hämtar tillbaka.




Jag måste förresten berätta något konstigt, matte har varit hemma i två veckor nu, vilket är jättekul men är det inte lite tidigt för semester nu? Dessutom säger hon att hon ska vara hemma i över ett år, jag fattar inget så lång semester kan man väl inte ha? Nog för att matte är gammal men inte är det väl dags för pension än... Ja, jag klagar inte det är roligt när hon är hemma med mig på dagarna (så länge hon inte försöker tvinga ut mig på långpromenad före lunch!)

2 kommentarer:

Annki o Wilda sa...

Det blev lite fel när det bara kom upp ett W men det var alltså Wilda som tyckte synd om dig i badet.
Matte tyckte det var jättekul att din matte ska vara hemma GRATTIS!

Enter sa...

Tack! Ja, de kanske är värt att gratta mig för att matte är hemma =).

Matte hälsar också tack för gratulationen.