torsdag 7 juni 2012

Tisdags

 Bilderna är från i tisdags idag har jag och matte mest tagit det lugnt, de behövdes kan jag lova. Jag blir helt slut av den här flytten.

I alla fall så när vi flyttade hit var det en hål i köket som jag tänkte göra en sovplats under. En perfekt sovplats med tak och allt. Men de tänkte inte husse och matte...


 "Se så perfekt"

 "Bara en mjuk filt som saknas"

"Men hallå där vad gör ni med min säng?!"


Då har matte och husse bestämt att det ska vara en diskmaskin där, helt onödigt! Jag har erbjudit mig en massa gånger att diska åt dem, de enda de behöver göra är att ställa ner tallrikarna på golvet så tar jag han dom resten. Tydligen tycker vi inte lika.

2 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Vad oödigt att köpa en diskmaskin när dom redan har en ;D

Enter sa...

Precis min åsikt, de kan ju lägga de pengarna på leverpastej eller korv i stället tycker jag!