söndag 15 juli 2012

Landet

Nu har vi just kommit hem från landet, av någon anledning ville inte mattes telefon blogga där. Jag blev i alla fall inte lämnad av matte och husse så de verkar inte bli några fler bebisar.

Jag har däremot varit barnvakt åt den bebis som vi redan har. Matte och husse skulle spela dart vilket Necole är för liten för och det är ingen sport för hundar (man kastar pilar vilka man kan få i tassarna om man inte är försiktig). Så i stället för att spela passade jag Necole, vilket jag klarade mycket bra! (hon sov hela tiden).


Sedan spelade de boul, det är inte heller någon hundsport. Fast man skulle kunna tro att boul passar hundar för det går ut på att kasta boll på en grusplan.


Matte hittade på en rolig lek, hon plockade kottar som hon kastade iväg. Matte sa att de va för att de inte skulle hamna i gräsklipparen, men de trodde jag inte på så jag hämtade snällt tillbaka dem!


1 kommentar:

Wilda sa...

Kotter det är ku det.