onsdag 22 augusti 2012

Sova över




Husse fick sova på hotell inatt och för att de skulle bli lite rättvist fick jag också sova borta. Matte hade glömt att packa tandborste och kvällsben åt mig så istället fick jag leverpastej och slapp borsta tänderna, kan de bli mycket bättre?!

Jag  har också upptäckt en ny sak, hos mattes föräldrar har de jättekonstiga fönster. Det är som dörrar som sitter högt upp så jag förstår inte hur man ska kunna gå ut  och in där. En av dem stod öppen, jag stod länge och väntade på att någon skulle komma, men de var ingen som ville gå den vägen, hel konstigt.



Nu är jag hemma hos matte och Necole igen, jag kom hem så tidigt så dem låg fortfarande och sov. Jag smög upp å la mig i sängen med dem. Matte håller inte riktigt med om att jag smög, hon tyckte mer jag hoppade och överföll henne.

Inga kommentarer: