fredag 18 april 2008

18/4 -08

Bild från dagens långpromenad

Vilken vecka jag har haft och helgen verkar bli lika stressig den …

I måndags var jag och matte och skulle träna på att jag inte får gå fram till andra hundar. Måste erkänna att jag skötte mig riktigt bra, men började lessna lite på slutet när dom bara stod och babblade.

Fick go glass efter träningen :D


I tisdags var jag och Xcell med husse till på jobbet, det var väl helt okay. Men måste erkänna att det inte är lätt att hålla koll på han.

I onsdags fick jag träffa Ronja och Wilma, det var jättekul speciellt Wilma var intressant (hon luktar mums i baken, men matte säger att det fortfarande inte ska bli några valpar…). Deras matte var jättesnäll jag fick med mig två super goda ben hem, så har legat och tuggar på dom både idag och igår. Xcell får också smaka lite om han är snäll.

Igår fyllde matte år så då blev det en lugn dag, det var faktiskt väldigt skönt måste jag säga. Inte orkar jag flänga runt hela dagarna heller. Jag och Xcell har fått ligga ute på altan och tugga på dom nya goda benen, det var skönt, mins inte sist vi fick ligga där ute.

Super goa benet


Idag har jag varit ute och gått jätte jättelångt, jag var tvungen och gå i koppel en ganska lång stund. Matte klagar bara när jag gick i kopplet, hon säger att jag måste koppel tränas, fast egentligen är det hon som borde koppeltränas, hon är verkligen dåligt på att hänga med i kopplet…

1 kommentar:

Silvia Galiana sa...

You have a beautifull dog XD

My ferret loves coke too