söndag 13 april 2008

13/4-08 LEK!

Idag har jag äntligen fått träffa min tjej … och hon har börjat lukta så där gott där bak. Men jag måste erkänna att jag inte riktigt fattar hur man ska göra, brukar öva här hemma på gossedjuren men det är mycket svårare i verkligheten. Fast matte säger att hon inte vill ha några valpar å Wilmas matte säger samma sak, Wilma är föresten min tjej, men hur vida det ska bli valpar får vi se… …

Wilma det är min tjej det hon är alldeles svart å lite vit på tassarna å så vacker. Hon har alltid med sig sin kompis också hon heter Ronja och har ungefär samma färger som Xcell (schäfern som bor här)fast hon är lite mindre. Wilma är min bästa kompis, faktiskt den ända kompisen jag har som är riktigt kul att leka med.

Bilder på mig och mina kompisar kommer senare.

Inga kommentarer: